Телефонний дзвінок від псевдопрацівника банку обійшовся тернополянці майже в 10000 гривень
Опубліковано 08 квітня 2020 року о 12:39
Працівники поліції задокументували факт шахрайства в обласному центрі. Тернополянка повіривши додзвонювачу втратила всі заощадження, які зберігала на банківському рахунку.
Жінка розповіла поліцейським, що до неї зателефонував невідомий чоловік, який представився співробітником служби безпеки фінансової установи. Аферист запевнив краянку, що відбувся збій системи через що її картковий рахунок автоматизовано заблокувало. Аби усунути цей недолік, власниці електронного гаманця необхідно повідомити персональні дані та код, який прийшов їй на мобільний телефон, що вона й зробила. Потерпіла допомогла шахраєві зняти 10 000 гривень з її банківської картки.
Поліцейські проводять оперативно-розшукові заходи, щоб встановити особу зловмисника.
Відомості про подію внесено в ЄРДР відповідно до статті 190 ККУ «шахрайство».
Правоохоронці наголошують, аби не потрапити на гачок такого роду шахраїв, необхідно бути уважними. Працівники банку не телефонують клієнтам, щоб дізнатися інформацію про пароль та особисті дані. У разі такої ситуації і коли названий працівник дзвонить зі звичайного номера мобільного телефону, завершуйте розмову і передзвоніть за номером банку.
Якщо ви все таки потрапили на гачок шахраїв, не зволікайте, телефонуйте на лінію «102».
Відділ комунікації поліції
Тернопільської області
Тернопільської області