Чергові шахрайства задокументували правоохоронці краю. З банківських рахунків двох жительок області зникли чималі кошти.
Незнайомець зателефонував на мобільний 38-річної тернополянки та представився працівником банку. Повідомив про підозрілі спроби розрахунку її карткою онлайн. Зловмисник запевнив, що задля безпеки необхідно змінити усі паролі. Жінка повідомила усю конфіденційну інформацію, що надійшла у вигляді смс. Як результат - з її рахунку зникли всі заощадження – понад 30 тисяч гривень кредитних коштів.
Повірила ще одному аферисту 37-річна мешканка району. Увесь залишок - 18 тисяч гривень заробив невідомий, а жінці довелося звертатися з заявою в поліцію.
За усіма фактами шахрайств відкриті кримінальні провадження. Поліцейські встановлюють особи зловмисників.
Аби не потрапити в шахрайські пастки, слід не довіряти незнайомцям конфіденційну інформацію.
Працівники банку ніколи не телефонують самостійно аби провести ідентифікацію власника карти - тільки якщо ви самі дзвоните в банк. Крім того, пам'ятайте, що співробітники фінустанов не дзвонять з особистих мобільних номерів.
Яке б СМС-повідомлення ви не отримали від банку - завжди уважно читайте його зміст. Ніколи не називайте третім особам (в тому числі співробітникам банку, а також знайомим, друзям, родичам, продавцям в магазині) пін-код від вашої карти, а також секретні одноразові коди.
Ніколи не повідомляйте свій пін-код стороннім особам, в тому числі родичам. Банківські співробітники не мають права запитувати у вас пін-код. Не записуйте пін-код на картках.
Якщо співробітник банку пропонує вам по телефону допомогти в проведенні якихось дій з картою (наприклад, отримати допомогу продовжити термін дії, змінити код) - наполягайте на проведенні їх у відділенні банку.
Не виставляйте в соціальних мережах номер мобільного, прив'язаного до банківської карти, не вказуйте дату народження, адресу та іншу особисту інформацію.
Відділ комунікації поліції Тернопільської області