Оператори служби 102 підвищували комунікативні якості
Опубліковано 26 листопада 2018 року о 14:21
У Головному управлінні Національної поліції в Тернопільській області пройшли тренінгові заняття з операторами відділу служби «102».«Емоційна стійкість під час ведення телефонного діалогу та ефективні способи реагування та надання допомоги» - тема навчання.
Тренінг організувало керівництво відділу служби «102» управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування спільно з психологічною службою управління кадрового забезпечення. Проводила його старший психолог, майор поліції Тетяна Кузьменко.
Операторам служби «102» періодично телефонують абоненти, які перебувають в стані сильного душевного хвилювання, емоційного збудження, травми, горя чи з намірами вчинення суїциду. Такі дзвінки є важкими та емоційно виснажливими для операторів, тому навики комунікації з такого типу абонентами є необхідними.
Вчилися оператори служби «102» правильно реагувати на дзвінки з погрозами, адже хто б не телефонував на лінію 102, він завжди має почути вичерпну та адекватну відповідь й отримати допомогу.
Закінчився тренінг врученням відзнак кращим операторам служби «102».