Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
Оператори служби 102 підвищували комунікативні якості
Опубліковано 26 листопада 2018 року о 14:21

У Головному управлінні Національної поліції в Тернопільській області пройшли тренінгові заняття з операторами відділу служби «102».«Емоційна стійкість під час ведення телефонного діалогу та ефективні способи реагування та надання допомоги» - тема навчання.
 
 
Тренінг  організувало керівництво відділу служби «102» управління організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування спільно з психологічною службою управління кадрового забезпечення. Проводила його старший психолог, майор поліції Тетяна Кузьменко.
 
Операторам служби «102» періодично телефонують абоненти, які перебувають в стані сильного душевного хвилювання, емоційного збудження, травми, горя чи з намірами вчинення суїциду. Такі дзвінки є важкими та емоційно виснажливими для операторів, тому навики комунікації з такого типу абонентами є необхідними.
 
 
Вчилися оператори служби «102» правильно реагувати на дзвінки з погрозами, адже хто б не телефонував на лінію 102,  він завжди має почути вичерпну та адекватну відповідь й отримати допомогу.
 
Закінчився тренінг врученням відзнак кращим операторам служби «102».
 
 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux