Не проводьте жодних фінансових операцій по телефону!
Опубліковано 26 жовтня 2020 року о 15:53
Незважаючи на усі можливі методи застереження від поліцейських, люди продовжують легковажити та повідомляють конфіденційні дані незнайомцям. Втратила кредитні гроші 31-річна мешканка обласного центру.
Псевдопрацівник банку зателефонував до тернополянки під приводом поновити захисні дані картки. Повідомив, що у банку зафіксували несанкціонований доступ до рахунку клієнтки, тому потрібно негайно убезпечити себе від крадіжки. Лиходій наполіг змінити пароль. Тернополянка, не підозрюючи, що сама допомагає вкрасти власні кошти за допомогою вказівок змінила паролі, однак їх довідався і сам аферист. Він попросив вказати цифри, що приходили у повідомленннях на телефон жертви. 39000 гривень та ще й кредитних шахрай заробив за 20 хвилин розмови, а потерпіла тепер віддаватиме борг.
Вкотре нагадуємо – не довіряйте незнайомим людям! Працівники фінансової установи за допомогою мобільного зв’язку ніколи не проводитимуть операції щодо зміни паролів, переказу коштів чи продовження строку дії картки. Тож, ні в якому разі не надавайте дані своєї картки навіть людині, що представилася співробітником вашого банк.
У випадку, коли до вас телефонують під приводом змінити паролі перевести гроші, збільшити строк дії картки, і при цьому вимагають захисні дані, кладіть слухавку та самостійно перевіряйте усю інформацію у відділені банку.
Відділ комунікації поліції
Тернопільської області