Краяни! Працівники служби безпеки банку не телефонують до клієнтів!
Опубліковано 16 грудня 2019 року о 12:24
Не читають краяни застережень про мобільні шахрайства, бо ж продовжують допомагати аферистам викрадати власні гроші. Є ще й такі, які хоч і знають про подібні шахрайства, однак у паніці вірять невідомим.
Звістка про спробу зняття коштів з картки ошелешила мешканця Підгаєччини. До чоловіка зателефонували з банку та повідомили, що з рахунку клієнта намагаються зняти понад тисячу гривень. Спробу крадіжки зафіксували в одному з банкоматів Києва, тож служба безпеки одразу зателефонувала власнику картки. Чоловік, звичайно перелякався, однак невідомий запевнив, що він допоможе клієнту змінити усі захисні дані та убезпечитися від крадіжки. Жертва, не задумуючись, провела махінації з надісланими кодами і дзвінками на мобільний. Результат – на картці мінус у 2800 гривень.
Немалі гроші втратила ще одна тернополянка. Аби убезпечитися від віртуальних злодіїв, жінка дослухалася порад псевдобанкіра. Змінила пін-код надіслала нові дані на вказаний шахраєм номер, а вже через декілька хвилин почала отримувати приголомшливі смс-ки. Невідомий за три транзакції зняв з рахунку 20 тисяч. Лише тоді жінка зателефонувала до справжніх працівників фінустанови.
Вкотре наголошуємо: перестаньте спілкуватися з банківськими працівниками по телефону. У разі будь-яких підозр про крадіжки з рахунку – блокуйте картку! Це можна зробити у банківському мобільному додатку, або ж зателефонувати на безкоштовну гарячу лінію, вказану на кожній банківській картці. Бережіть свої гроші!
Відділ комунікації поліції
Тернопільської області