Голос підтримки в найважчі моменти: у Тернополі оператори лінії "102" пройшли тренінг із кризової комунікації
Щодня оператори лінії "102" приймають величезну кількість дзвінків - нерідко від людей, які перебувають у сильному стресі, під обстрілами, у небезпеці або в стані глибокого емоційного виснаження.
До операторів лінії "102" надходять звернення не лише від мешканців Тернополя та області, а й з прифронтових регіонів, зокрема, з Херсонщини.
За словами начальниці відділу служби "102" УОАЗОР ГУНП в Тернопільській області Євгенії Іваськів, один працівник за зміну опрацьовує понад 120 викликів, а загалом за добу оператори служби "102" приймають близько 600-800 повідомлень. Дзвонять різні люди: перелякані, розгублені, агресивні, нетверезі, ті, хто хоче пожартувати або просто потребує розмови. Завдання оператора - не лише зафіксувати звернення, а й заспокоїти людину, зрозуміти її потребу та правильно скерувати допомогу. Особливо це важливо у роботі з дітьми, військовими, ветеранами чи людьми у кризовому стані.
Щоб підсилити навички таких комунікацій, у Тернополі відбувся спеціальний семінар-тренінг для операторів служби "102". Його провів спільно з Євгенією Іваськів інструктор з підготовки Ігор Дем’янишин, який проходив відповідне навчання у Києві.
Основне завдання тренінгу - побудова ефективної розмови з громадянами у кризових ситуаціях, коли оператор не бачить співрозмовника, а повинен орієнтуватися лише на голос та емоційні реакції.
Оператори лінії "102" дізналися, як покращити якість їхньої роботи, як ефективно спілкуватися з людьми у кризових і стресових станах, включно з дітьми, військовими, ветеранами та тими, хто може мати суїцидальні наміри. Приділили увагу й збереженню психологічної стійкості самих операторів.
Аби підтримувати професійну підготовку операторів на належному рівні, такі тренінги організатори планують проводити щомісяця.
Відділ комунікації поліції Тернопільської області